.

Volgers

zaterdag 11 februari 2012

VEEL LIEFS

Ik zie dat een aantal nieuwe volgers de weg naar mijn blog gevonden hebben. Ik wil jullie van harte welkom heten en  ik ben blij dat jullie besloten hebben mij te volgen.

Ohhh...hebben jullie al de nieuwe schets gezien op het NKU blog ? Het was weer een hele uitdagende schets voor mij. Ondanks dat ik er niet helemaal tevreden over ben, zal ik hem toch plaatsen hier en hem insturen bij challenges. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics.
Leuk detail is dat ik de roosjes bovenin helemaal zelf gemaakt heb.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en hoe jullie het kaartje vinden.

Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
NKU # 12 - Sketch & Valentijn
Deep Ocean Challenge # 17 - Love you
Magnolia-licious Highlites February challenge - Vintage & Shabby Chic
Card Making Mamas #38 - Valentine
Craft your days away #38 - Get stitchy with it
Addicted to stamps #23 - Valentine's day / Love
IAMC #25 - Valentijnskaartje
Hanna & Friends #131 - Be my Valentine
Scr@pcards challlenge # 21 - Valentjn
DYSU # 58 - Love
Fussy and fancy Friday challenge #56 - With all my heart
-----------------------------------------------------------------
I see I have several new followers who have found the're way to my blog. I'm so honoured that you want to follow me, thanx so much and a very warm welcome to you all.

OMG... did you see the sketch over at the NKU blog ??? It's been a real challenge for me (again) to make a card according to this sketch. Although I'm not a 100 % statisfied about it, I'm placing it here and let it compete with other challenges.
The image is coloured with copics.
The roses that you see on the top of the card are all selfmade.
I'm looking forward reading your comments and what you think of this card.

I'm entering this card in the following challenges:

NKU # 12 - Sketch & Valentijn
Deep Ocean Challenge # 17 - Love you
Magnolia-licious Highlites February challenge - Vintage & Shabby Chic
Card Making Mamas #38 - Valentine
Craft your days away #38 - Get stitchy with it
Addicted to stamps #23 - Valentine's day / Love
IAMC #25 - Valentijnskaartje
Hanna & Friends #131 - Be my Valentine
Scr@pcards challlenge # 21 - Valentjn
DYSU # 58 - Love
Fussy and fancy Friday challenge #56 - With all my heart


NKU Sketch:

Mijn kaart / My card:

25 opmerkingen:

  1. super marion , ik vind die poes zo schattig er altijd bij staan , denk dat ik die ook maar is moet gaan kopen hihi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Marion, succes met je deelnamen met de challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh wat is ie schattig!
    Leuk die embellie met veel liefs, mooi bedacht!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superse kaart is het geworden, vooral de roosjes, het strikje en het katje yien er schattig uit, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoezo niet tevreden? Deze kaart is toch zeker een plaats op je bloggie waard Marion:0) prachtig die zelfgemaakte roosjes en dat vlaggetje is ook super. Kortom, wat mij betreft een hele geslaagde kaart!
    fijn weekend meis:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet card Marion!! Love the pretty sewing and the beautiful cheese cloth accessory!

    Also want to thank you for the sweet sweet comments you leave in my blog! It's really warming and I love getting them!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Totally cute Marion. Awesome stitching.

    Thank you for joining us at Craft Your Day's Away this time and good luck.

    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo die is keigaaf, wat een prachtkaart heb je er van gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU en veel succes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superkaartje weer hoor marion , helemaal leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé . .Marion. Ik heb je kaart al bewonderd bij de kaartenmaatjes. Ik vind hem super hoor, en leuk dat je mee doet met de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart zeg. Zoveel details en leuke kleurtjes heb je gebruikt.

    bedankt voor het meedoen aan onze challenge;)

    Groetjes,
    Neltine

    (Scr@p-Cards Challenge-Blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aach wat schattig

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou wat schattig zeg, ik vind je banner met die 2 snoepies van poesjes ook zo lief!! groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatting kaartje heb je gemaakt. Erg leuk je stoffen banner en het katje: wat een schatje ;) Leuk dat je meedoet met de NKU!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waar ben je niet tevreden over dan? Vind er niks mis mee hoor, gewoon weer een heel mooi kaartje.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marion,
    Erg schattig deze kaart!
    Leuke details!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart vol met prachtige details.

    Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. You are so kind & lovely for visiting my blog so often and leaving such wonderful comments - sorry, I'm a bad blogger! I do try to do the rounds but I often run out of time! I adore this card in your gallery - great sketch as you say & you've used it brilliantly. Love all those frayed edges, your lovely bow & that great cat - he's a bit of a star! Have a lovely day, Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik vind hem weer prachtig Marion!! Met heel veel leuke details en je zelfgemaakte bloemen zijn ook erg gaaf!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi wow I do love this she is just so cute with your colouring !I adore your little banner and your roses are just so perfect ! I adore your bow and charm too ! Just so gorgeous ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging en veel succes met de wedstrijd.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Marion, this is so sweet!! Thanks for joining in with Magnolia-liicous and good luck!!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.