.

Volgers

woensdag 25 februari 2015

Whiff of Joy / Copic Marker Benelux

*This is a copy from the Copic Marker Benelux blog 23-02-2015*

Hallo allemaal,
Het is weet maandag, de start van een nieuwe week.
Op deze maandag mag ik jullie een kaartje
laten zien en hoop dat dit jullie inspiratie geeft.

Het kaartje heb ik gemaakt met een Whiff of Joy stempeltje.
Ik hou van zachte pastel tinten en dat heb ik ook voor dit kaartje gebruikt.


Hier is een closeup van mijn kleursel

De kleuren die ik voor het afdrukje gebruikt heb zijn:
Huid R20 - E000 - E00 - E21 - E11 - E04
Haar: E49 - E18 - E15 - E13 - E11
T-shirt: R27 - R24 - R22 - R000
Broek: B01 - B00 - B000 - B0000

Dank je wel dat je vandaag tijd gemaakt hebt dit blog te bezoeken.
Tot de volgende keer,
Liefs,
Marion



Whiff of Joy Products:
     

8 opmerkingen:

  1. Een gaaf kaartje wat super ingekleurd is, met heel mooi stikwerk, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW! Stunning colouring of the sweet image Marion. I love the papers and fabulous layout too.
    hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful card Marion ! Your colouring of the hair is stunning ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marion,

    Wat een super mooi kaartje heb je weer gemaakt. Ik heb een vraagje aan je op welk papier kleur jij eigenlijk? Ik ben nog niet zolang in het bezit van copics en ben een beetje zoekende

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf meiske heb je ingekleurd en mooi papier in pastel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och wat schattig is dit zeg, enig, zoals ze op haar mooie haren lijkt te zitten, mooi stikwerk ook weer,
    topkaartje Marion! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.