.

Volgers

zaterdag 14 april 2018

Power Poppy - You Totally Rock

Hi everyone,
Today I want to share a card with you
with one of the lovely Valentine digis from 
Powerpoppy.
When I saw them, I just had to purchase them.
The text and the pics are so lovely.
Here is one of the six digis that I used today:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag een kaartje met jullie delen wat ik gemaakt heb
met 1 van de mooie Valentijn digis van Powerpoppy.
Toen ik ze zag, wist ik dat ik deze moest bestellen.
De tekst en de bloemen zijn een perfect geheel.
Hier is 1 van de 6 digis van de bundel wat ik vandaag gebruikt heb:


I coloured the image with my copics.
This is the card I made:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ingekleurd met copics.
Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb:


I used Joy! crafts papers.
The die is also from Joy! crafts.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Joy! crafts papier en stans zijn gebruikt.

Superbedankt dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

1 opmerking:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.