.

Volgers

zaterdag 20 oktober 2018

Monthly Pencil class Kit and Clowder

Hi everyone,
Today I want to show you my pencil class from last month.
I did not have a chance to finish it within the month this time.
So I am a little bit late.
The image came together with the pencil class.
This is my colouring:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag mijn potlodenles van verleden maand met jullie delen.
Dit keer heb ik het helaas niet binnen dezelfde maand gered
de les te beƫindigen.
Maar gelukkig ben ik maar een paar dagen te laat.
Het afdrukje kwam met de potlodenles.
Dit is mijn kleursel:


Coloured with Prismacolor pencils.
It was a lot of fun and love how it turned out.
Moving on to this month classes, pencils and markers :)

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gekleur met Prismacolor potloden.
Het was superleuk dit te doen en ben trots hoe dit gekleurd is.
Op naar de nieuwe lessen zowel potloden als markers :)

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

2 opmerkingen:

  1. Owwwww.....wauw....wat een supergaaf plaatje is dit en zo mooi gekleurd!!!
    Ik heb, bijna, spijt dat ik gestopt ben met de lessen.
    Soms moet je keuze's maken :-(
    De lessen van deze maand zijn ook weer zo leuk!!
    Maar.....ik denk dat ik nu halverwege de Animal Class ben ;-)Zo krijg ik deze Class wel af.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.