.

Volgers

donderdag 1 november 2018

Kit and Clowder Monthly Marker Class October 2018

Hi everyone,
Today I want to share my monthly marker class with you.
This month Whimsy stamps provided the image.
I love those sweet penguin stamps they have.
My marker class is coloured with copics.
Here is my colouring:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag mijn kleursel met jullie tonen van de maandelijkse
marker lessen.
Deze maand was het in te kleuren afdrukje van Whimsy stamps.
Ik ben fan van hun lieve pinguin afdrukjes.
Mijn markerles is ingekleurd met copics.
Dit is mijn kleursel:


As always it is a lot of fun and exciting colouring this one.
Learned a lot again and loved doing old techniques again and 
see improvement.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoals elke maand is het onwijs leuk en leerzaam.
Ook oudere technieken die ik al kende waren leuk nog eens te doen
en vooral omdat ik vooruitgang zag.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

2 opmerkingen:

  1. Supermooi!! Marion. Echt gaaf gedaan. Er zitten zoveel leuke technieken in!
    Bijna spijt.....dat ik gestopt ben met de maandelijkse lessen.
    Ik vind pinguins zoooooooooooo leuk.
    Maar wie weet als ik het (misschien) toch weer op ga pakken......volgend jaar of zo....dat ik de les dan toch nog kan aanschaffen ;-)
    Fijne avond verder!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.