.

Volgers

woensdag 27 maart 2019

Bonus class bunnies Kit and Clowder pencil version

Hi everyone,
Today I want to share an image with you
I coloured with my Prismacolor pencils.
It is a bonusclass from Kit and Clowder and
loved colouring this one.
I will also try this image with my copics.
Always nice to see the difference.
Here is my colouring:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag een afdrukje met jullie delen wat ik
gekleurd heb met mijn Prismacolor potloden.
Onwijs leuk dit te kleuren.
Het was een extra bonus les omdat ik lid ben van de
Kit and Clowder monthly classes.
Ik ga deze afbeelding ook met copics kleuren.
Altijd leuk het verschil te zien tussen de kleurmediums.
Hier is mijn kleursel:


Isn't the image adorable ?

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
--------------------------------------------------------------------------------------------
Is de afbeelding niet superschattig ?

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

5 opmerkingen:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.