.

Volgers

zaterdag 30 maart 2019

Daimond Painting

Hi everyone,
Today I want to share a finished
Diamond Painting with you.
It took me some time to finish, but proud of the result.
Measurements of this Daimond Painting are 40 x 50 cm.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag een Daimond Painting met jullie delen
wat ik gemaakt heb.
Het heeft even geduurd voordat hij klaar was, maar
ik ben trots op het eindresultaat.
De afmetingen van deze Daimond Painting zijn 40 x 50 cm.


Thank you so much for visiting this blog today. 
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
-----------------------------------------------------------------------------------------
Superbedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

5 opmerkingen:

  1. Lijkt me heel veel werk, Marion!
    Maar heel mooi!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OoooOooo Wow! So pleased to see the finished result! I do want to have a go at it but I'm not sure if I have the stamina! lol. This is super xxx

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.