.

Volgers

vrijdag 8 maart 2019

Knitty Kitty DT

Hi everyone,
Today is my monthly card for Knitty Kitty digis.
Started with colouring this sweet image:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag is mijn maandelijkse dag voor Knitty Kitty digis.
Ik ben gestart met het inkleuren van dit leuke afdrukje:


It is called Did someone say cream cake.
You can find this lovely image here .
My image is coloured with copics.
I have a lot of ideas with this stamp, one of them
was making a CAS card.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Het heet  Did someone say cream cake.
Je kunt dit lieve afdrukje hier vinden.
Mijn afdrukje heb ik ingekleurd met copics.
Ik heb een heleboel ideetjes in mijn hoofd met deze stempel.
Deze CAS kaart was daar 1 van:


The letters HI ! are made with Whiff of Joy dies.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafing and hugs,
Marion
-----------------------------------------------------------------------------------------------
De letters HI ! zijn gemaakt met Whiff of Joy stansjes.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs
Marion

4 opmerkingen:

  1. Gaaf!! Marion :-D
    Echt superleuk gedaan!!
    Heel toevallig heb ik voor mijn spinner ook CAS kaartjes gemaakt.
    Volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan ;-)
    Wel gaaf ook om te doen.
    Morgen of overmorgen op mijn blog........;-)
    Fijne dag en weekend!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a super CAS card, love how it has turned out! Thank you for your hard work and making another fab project! Always love what you do with my stamps.
    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.