.

Volgers

maandag 4 maart 2019

Notebox kit Hobbyvision

Hi everyone,
Today I want to share another kit
I obtained a while ago and recently made
from Hobbyvision.
It is a notebox.
Take a peek:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik opnieuw een kit met jullie delen
die ik een tijdje terug gekocht heb, maar
onlangs pas gemaakt heb.
Ik heb de kit bij Hobbyvision gekocht.
Het is een notitievellenhouder.


I also have some detailed pics to share:
----------------------------------------------------------------------------------
Tevens heb ik gedetailleerde foto's gemaakt:


Other side of the notebox:
------------------------------------------------------------------------------------
Andere kant van de notebox:


Sideview notebox:
------------------------------------------------------------------------------------------------
Zijkant notebox:


And the tabs I made:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
En de diverse tabbladen die ik gemaakt heb:



It was a lot of fun creating.
Should you want to make one of your own,
click here to order.
There are still a few left.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Onwijs leuk dit te maken.
Wil je er ook 1, er zijn nog een paar beschikbaar.
Klik hier voor de bestellink.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

4 opmerkingen:

  1. Supergaaf!!! Marion :-D
    Ik moet me echt 'inhouden' om het niet aan te schaffen ;-)
    Laat ik eerst maar eens afmaken wat ik nu allemaal heb liggen.
    Fijne dag verder!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo knap gemaakt. Mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww wat een werk Marion......... maar wat heb je dit schitterend gedaan! Top!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.